jueves, 4 de septiembre de 2008

TODOS TEMOS UN PASADO...

6 comentarios:

que_me_importa_a_min dijo...

'dientes, dientes, que es lo que les jode'...jajajjajaja...

cariñosamente: XOGADOR...CAGONDIÓ...MAMÓN...JEJEJEJE

Un biko da PR.

Anónimo dijo...

oh que bonito!jojo,parece que daquela non habia tanta crisis non!!,vaia papos,tamén hai que decir que era muy riquiña eh!!(esto é pa que non se enfade)

CHEGOUOHOME

que_me_importa_a_min dijo...

ajjajajaja...os papos aínda os teño agora...

Anónimo dijo...

Chegouohome así nunca chegaras a nada coa PR, e mellor que te sigas dedicando as festas de Bacardi Limón, cama xa sabes que vas ter.

Anónimo dijo...

a min estes Don Anónimos me la pimban...!,debes ser muy tonto porque sempre tas faltando a xente sen poñer o nick osea que "espabila"

CHEGOUOHOME

que_me_importa_a_min dijo...

eso, IDENTIFÍCATE, cobarde do carallo...