sábado, 31 de enero de 2009

S.D. CERVO-SARGADELOS: FOTOS PARA O RECORDO II












3 comentarios:

Anónimo dijo...

Juas juas!!! O Kaiser da Bidueira decide a eliminatoria vs. Becerreá cun maxistral penalty axustado ao pau!!! criminal!!! (o Bosteira tamén marcou, e sen carrerilla)

que_me_importa_a_min dijo...

OH!campos enlamados,balos micasa, que casi non podias con eles,pantalos que non cubrian case nin o cu....Canta nostalgea!


hiper....

zalo dijo...

saudiños Simóm, son Zalo cecais no me recordes, sobriño de Copa (e primo de Chopi), e antigo compañeiro (porteiro) no Cervo-Sargad., de casualidade atopei o teu blog, e mirando as fotos vín algunha alineación donde eu andaba por ahí, si tiveses algunha foto ou recortes de prensa donde eu estivese, agradeceríache que mas enviases para poñelas na miña web (http://zaloggg.spaces.live.com )
o meu enderezo: gonzalomanuel@hotmail.com
unha aperta dende Lanzarote