lunes, 5 de noviembre de 2007

Mesógheno ou.....?


6 comentarios:

Anónimo dijo...

Pero wapo eres Sir Bostas, Popdemos apreciar os dúas tipoloxías de patillas

Tresillo: patillas ó besta, con 1km de largo e 500 metros de ancho, pero wueno chavales todos sabemos que Tresi ten todo ó medida, COMO TE KERO.

Sir Bostas: todo o contrario, patilla con clase ó chiliewi, aínda que lle dá sempre un retoque co "carioca" negro. Clase con disimulo.

Anónimo dijo...

Chavales...tanto tempo sin "bimbar" e o alcohol estame levando polo camiño da sodomía!!!Teño que parar...menos mal que aínda teño bon gusto...porque mira que eres guapo bostas!!!

que_me_importa_a_min dijo...

jajjaa...tresi...non sabía eu esas "desviacións" túas...XDXDXD...mira que pensei que eras fiel o sexo femenino...pero xa vexo que estaba equivocada...

un besote da PR.

Anónimo dijo...

Nada, foi esa noite na que ti me desprezaches tan sutilmente, acabei borracho e maricón..."me estás hasiendo perder la cabesa por tu amollll!!!"...xa sabes, ti que eres protomédica, haber como me curas este mariconismo pasaxeiro...

que_me_importa_a_min dijo...

JAJAJA...e se non ten cura???

PR

Anónimo dijo...

Eu creo que si...pois aínda que O Bostas é moi guapo, cando durmo e soño coa túa "efixie" teño que sacar auga a baldes pola mañá ao espertar...debo ser gay pepero, é dicir, con cura...ja,ja,ja!!!