domingo, 4 de noviembre de 2007

Se me va la pinza chorbo

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Aquí tedes ó home que ten o record Guiness de contar unha historia de 2 frases, a pasala a media hora.......Escoita!!, o que oh!!, Mira!!, Atende....e logo fumos paló!!, para, espera!!!, ponme un cubalibre anda!!!, meu primo esten quieto oh!!!!, pero resulta que despois!.......atende!................................................................e sigue.

Comprobado, flipei.

que_me_importa_a_min dijo...

jajajaja!Xa non me acordaba deste sargadelos!foi crimi-anal!Un dos mellores que pasei!
Solo basta con vela foto e imaxinar o resto!

hiper...

BARRILETE COSMICO dijo...

Mi madriña... que ben o pasei este sargadelos... non o sabedes ben...
Estaba oficialmente sin moza e gozaba dunha liberdade que facía que me sentise en extasis (explicación desta foto... o jhonnie non tuvo nada que ver... jejeje)